Dojmovi s Mystic sajma na Zagrebačkom Velesajmu

laiknikola:
Autor ovog teksta je Filip, kolega skeptik.
Bio je pun dojmova nakon svog posjeta Mysticu i htio mi je prenijeti neke svoje dojmove od kojih bi ja napravio tekst. Shvatio sam da se ne radi tek o par riječi (strast o temi je bila opipljiva u emailu), pa sam predložio da on sastavi vlastiti tekst o svojim iskustvima sa sajma, uz obećanje da ću ga objaviti na blogu – ispričavam se zbog kašnjenja!
Rezultat je izvrstan, uživajteSmile
*******************************************************************************

mystic-header_01

Na preporuku frenda koji je veliki fan laikaskeptika, cura i ja smo otišli na Mystic sajam u Zagrebu ove godine. Frend nažalost zbog posla nije mogao ići, ali sam se pobrinuo temeljito proći sajam kako bih mu što vjernije prenio dojmove.

Studentska ulaznica je koštala 10kn, iako više nisam student (oops).

Čim smo ušli, prošli smo sekciju hrvatskih autohtonih jela, zanimljivosti iz županija itd., no mene je najviše interesiralo što nas čeka na samom dijelu alternative.

Pisat ću kako smo prolazili štandove i kako su se stvari doista događale. Nijedan dio priče nije izmišljen niti preuveličan, dijalozi su se događali 99% kako su i opisani.

Dakle, prvi štand na koji nailazimo je štand s “dekontaminatorima” i zaštitama protiv loših zračenja. Dekontaminator izgleda kao kvadratna kutijica, dimenzija malo veće od obične pepeljare. Crne je boje i izgleda…plastično. Zaštita od zračenja je ista stvar; obje kutijice su crne boje s natpisom gore što su. Čovjek u odijelu radi za štandom, priđem mu i pitam ga o čemu se radi.

-Pa to vam je dekontaminator, on pretvara negativnu energiju u pozitivnu, a ova zaštita – ona štiti od zračenja, od mobitela, televizora, električnih uređaja, itd.
Pitam ga da li je moguće da izmjeri negativnu energiju u mojem stanu, pa sukladno tome stavimo dekontaminator i izmjerimo izmjenu negativne u pozitivnu energiju?

-Nije moguće, ne može se to tako mjeriti, ja vam nisam u tome stručan, ali svugdje vam piše o negativnoj energiji, svi to znaju, a ove zaštite, one se koriste za mobitele, znate, zračenje se širi jako s mobitela, kod djece to ide preko pola mozga, kod odraslih zračenje s mobitela ulazi i do trećine mozga, pa onda ovako zalijepite ovu zaštitu na mobitel i to je to.

U redu, pitam ga – kako onda to radi? Koja je tehnologija u pozadini tih uređaja?

-Pa nanotehnologija!

Ok, ali kakva nanotehnologija? Kako to točno radi? Ako ne možemo izmjeriti negativnu energiju, mogu li izmjeriti pozitivnu energiju koja se pojavila? Je li moguće ikako to izmjeriti?

-Pa nije to tako jednostavno, znate, ima tu puno parametara koji vam mogu potencionalno smetati.
Potencionalno. Da, tip mi je rekao “potencionalno”. Cura se tu podsmjehne i otiđe, ja tipa ljubazno pozdravim i odemo dalje.

Idući štand do kojeg dolazimo je “besplatno čitanje aure”. YES! Dobar dan, mogu li dobiti besplatno očitanje aure?

– Naravno, sjednite ovdje
Sjedam nasuprot žene, ona vadi visak i krene ga vrtiti iznad neke okrugle ploče s raznim natpisima.

-Pa što vam ne treba moje ime i prezime?

-Ne, ništa ne treba.

-Ali moj datum rođenja onda? Nešto?

-Ne, ništa ne treba.

….zelena! Imate zelenu auru!

Huh? Zelenu? Dobro, što to sad znači?

-Pa nemam vam ja vremena objašnjavati sad to. Guglajte, proučite na internetu. Vi ste iscjelitelj, a detaljnije pogledajte na internetu.

green20aura

Ostajem malo razočaran jer sam očekivao detaljnije objašnjenje, ali to je to. Cura inzistira da i ona hoće očitanje aure, žena ponovi proceduru s viskom i kaže – isto zelena!

Tu ju pitam – pa što su svi danas zeleni?

Žena se ne daje smesti i kaže – pa eto, znate, danas je malo neobično, ne znam zašto, ali dosta ljudi je imalo zelenu auru, mnogi prije vas također. Vjerojatno je takva vibra danas.

Da, vjerojatno je takva vibra. Idemo do idućeg štanda.

Iduće su na redu Tesla valovi. Ime me privlači, moram ovo detaljno preispitati, nešto što nosi ime velikog fizičara čovječanstva, definitivno je obećavajuće.

Na štandu nema ništa posebno osim ležaja (kao za masažu) – na kojem leži čovjek, a žena oko njega na udaljnosti oko pol metra maše rukama oko njegovog tijela.
Dobar dan! Možete me informirati o čemu se ovdje radi? Što su tesla valovi, kako to funkcionira?

p7_1_PIP

Žena mi objašnjava kako se radi o valovima koji pozitivno utječu na ljude, da ona odašilje te valove i kako je to odlična stvar, ovdje radi desetominutne demonstracije, inače je prava seansa pola sata.
Pitam ju da mi detaljnije objasni to, na što ona sugerira da čujem dojmove čovjeka nad kojim je završila mahanje, njegova besplatna desetominutna seansa je upravo gotova.

-Pa to je nevjerojatno! Morate to isprobati! Ja vam to ne mogu riječima opisati, to što se osjeti….nevjerojatno. Osjećam se fantastično! To jednostavno morate sami doživjeti!

Ostajem iznenađen jer definitivno nisam očekivao takvu reakciju i odmah se izjasnim da želim besplatnu demonstraciju i iskusiti ovaj fantastični performans odmah sada ako je moguće. Žena kaže kako nema frke, da samo skinem tenisice i legnem na ležaj.

Skidam tenisice, legnem na leđa i zatvaram oči.

U prvih 30 sekundi shvaćam nešto. Ležaj je jako klimav, ja se sa svojih 81kg osjećam prilično nestabilno na njemu i kao da će svakog trenutka raspasti se i ja skupa s njim završiti na podu. Što se više opuštam, to mi je izraženije kucanje srca, polako ali jako (sportaš, što ćeš) i to više imam osjećaj klimavosti na tom ležaju.

Čujem curu kako pita ženu:

-Što vi sada radite?

-Ja se igram s njegovim tijelom.

Ne mogu si pomoći, tu škicnem okom jer nemam pojma što se dešava. Vidim da je žena okrenuta od mene, priča s mojom djevojkom i maše rukama oko mene. Zažmirim ponovno i zamišljam neke vrlo ozbiljne i dramatične scene kako bih se suzdržao od smijanja.

-igram se s njegovim tijelom, moje ruke i ovaj prostor do njegovog tijela, sada mu šaljem energiju kroz ovu igru.

Mogu si samo mislit kako ta “igra” zvuči mojoj curi.

-A kakav efekt ima ta vaša igra? Što sada on osjeća?

-Pa on sada upija energiju, osjećat će se bolje, ovo ne može imat negativan efekt, ovakvi valovi liječe, ja sam jednom prilikom čak i izliječila čovjeka od AIDS-a

-Od AIDS-a?!!

-Da, od AIDS-a, međutim doktori to nisu htjeli potvrditi jer oni smatraju da je to nemoguće. Ja inače držim seminare o ovome u Australiji, posvuda u svijetu još.

(Ovdje osjećam da se počinjem mrštiti, ali ujedno i shvaćam da ta igra valova poprima ozbiljne razmjere. Prolazi još neko vrijeme, ja osjećam da mi ovo opuštanje godi i da mi se prilično počelo spavat, a osim toga, zbog tog cijelog ležanja na leđima, želudac počinje tražiti hranu.)

Još malo vremena prolazi i žena mi kaže da se slobodno ustanem, sjeda pored mene i pita kako mi je to bilo, što sam osjetio

-Pa….ogladnio sam. Nisam ništa osjetio iskreno, samo glad. Ne znam jel to zato što je ovdje na sajmu malo buka ili je samo 10 minuta u igri umjesto punih pola sata, ali…ja nisam ništa osjetio. Prispavalo mi se i ogladnio sam malo uz to.

Žena je malo razočarana mojim odgovorom, ali ne pokušava mi prodati neku ispriku zašto stvar nije upalila. Pozdravimo se, odemo dalje.

Idući štand drži gospođa, ima hrpetinu orgonita na štandu. Orgonit je ukratko – željezna piljevina, malo bakrene žice u spirali i nešto bijelog praha kalcita – sve to obliveno epoxy smolom. Izgleda kao lijepi ukras za policu sa jednim fora steampunk štihom.
Dobar dan! Možete li nas malo uputiti o ovome? Vidim da su to orgoniti, ali ne znam puno o tome, pa da me uputite, vi ste ekspert….

orgonit_dijagram

-Pa ovdje imate orgonite za svaku priliku, imamo različite modele, ovisno o tome što vam treba. Ovi piramidalni ovdje – oni vam šire energiju ovako (napravi pokret rukom gore-dolje) – te služe za podizanje energije. To je nešto što je dobro imati na radnom mjestu, da diže energiju, pojačava koncentraciju i pojačava efikasnot. Ovi ovdje, zaobljeni, ovi vam šire energiju ovako (napravi horizontalni pokret rukom) – oni vas opuštaju, oni su dobri za spavaće sobe i spavanje, da se odmorite.

Ispitujem dalje – a ovi? A što ovi drugi rade?

-Ovi mali ovdje vam se mogu nositi kao privjesak, oni su osobni orgoniti. (Orgonit je inače jak onoliko koliko je velik i masivan. Što veći, to djeluje na veću udaljenost.) Ovdje curi kažem kako sam ja taj mali imao dok sam pisao diplomski rad i da mi je jako pomogao, na što se ona počne suzdržavati od smijeha, dok žena za štandom kaže – Eto, vidite! Pa to je odlično! Znaju studenti to koristiti i za lakše polaganje ispita! (Cura ovdje odlazi na minutu dalje od štanda i vraća se nazad čim ju je prošla potreba za smijanjem.)

-Imate još i ove orgonite koji su kao okvir za sliku, u njih stavite sliku osobe kojoj želite pomoći i onda to pozitivno djeluje….(tu već dižem obrvu i prekidam ženu)
-Okej, dobro, a što točno rade ti orgoniti? Na kojem principu oni funkcioniraju? Kako oni to šire te energije?

-pa znate, imate puno negativnih energija, Hartmanovih čvorova, podzemnih voda, orgoniti to kontriraju, ovo ono…

Žena nije davala previše koherentan odgovor, pa sam odlučio zapapriti malo.

-Okej, dakle…ovi zaobljeni orgoniti su za spavaću sobu, a piramidalni za radni prostor, jel tako?

-Tako je.

-Dakle, ako bih slučajno zamijenio orgonite i stavio piramidalni u sobu, a okrugli u sobu gdje radim posao, moglo bi se dogoditi da imaju negativan učinak, jel to moguće? Da neću mirno spavati i da ću zabušavati na poslu?

-Pa da, ne bi bilo dobro da se to dogodi.

-Okej, a što ako bih slučajno u istu sobu stavio piramidalni i okrugli orgonit? Da li se onda njihov utjecaj poništava, ili se događa nekakva interferencija? (ovdje namjerno koristim riječ interferencija umjesto smetnja, čisto da zvuči stručnije)

-Pa to ne bi bilo dobro, nije dobro da oni budu skupa, može imati neželjeni učinak, znate….

-Dobro. Zašto vama onda ovdje na štandu stoje piramidalni pored okruglih? Imate tri piramidalna i odmah pored njih tri okrugla……

Žena ovdje malo ostaje bez riječi, vidljivo zbunjena, pokušava se izvući uz – pa znate, er…ovaj…..ovi šire ovako horizontalno energiju, a ovi ovako..er… prema gore, pa onda to nije baš takva smetnja, znate….ovaj…

Cura me odvlači za rukav i odlazimo dalje do idućeg štanda.

Na idućem štandu radi slovenac s dobrim hrvatskim jezikom, prodaje kristale. Štand mu izgleda impresivno, svi ti kristali izgledaju krasno, prekrasan ukras za policu doma, doista su jako lijepi. Ima od okruglih, raznih pravokutnih brušenih, do onih prirodnih nepravilnog oblika koji vjerojatno izgledaju najimpresivnije. Boje su raznolike.

Dobar dan! Možete li nam ukratko opisati kako funkcioniraju ti kristali? Kakva je razlika među njima?

-Pa ne može se to tako lako. Zamislite da ne znam ništa o mehanici niti vožnji automobila, a dođem u salon vozila i kažem prodavaču da me to sve nauči! Pa nije to tako jednostavno! Haha! Ali mogu vam ukratko objasniti, nema problema! Dakle, ovi ovdje su za koncentraciju, ovi su za ljubav, ovi su za stabilnost, ovi daju samopouzdanje – (itd…Nema kraja, njihovim mogućnostima. Naravno, ne postoji način da se izmjeri energija, učinak ili bilo što drugo vezano za konkretni dokaz oko djelovanja tih kristala, ali se mora priznati, izgledaju impresivno.)
Ovdje cura uskače i pita

-A dajte recite, ovaj kristal služi za koncentraciju?

-Tako je.

-A ovaj ovdje, on je za što? Jel on baš takav pronađen?

-Ne, taj je brušen specifično da služi za opuštanje.

-A kad bismo uzeli ovaj (pokaže na onog za koncentraciju) i onda ga izbrusili, jel možemo onda njega pretvorit u ovog drugog?

-Pa možemo.

-Ali ovaj je drugačiji sastav! Kako onda to ima smisla? Znači da je svaki kristal za bilo što? Ili da nema razlike između njih uopće?

-Pa….er….pa ima razlike! Mislim, može se brusiti…ali to se ne radi tako, znate, svaki se brusi na specifičan način za to za što je namijenjen….
Nije mi se svidio odgovor. Mislim da je tip bio prilično zatečen mudrom opservacijom mlade dame ispred sebe i da se nije baš najbolje snašao.

Hvala lijepa, doviđenja.
Iduće čemu prilazimo nije štand, nego veliki krug na podu od kamenja. Origo krug. Mlada djevojka, možda 25 godina stoji pored.
Dobar dan! Što je ovo? Kako to radi?

-Pa ovo vam je origo krug. Podijeljen je u 5 polja (jedno centralno okruglo polje, spojeno s vanjskim krugom s četiri spone, tako da se dobije četiri četvrtine kruga kao polja, plus centralno polje). Svako polje je za drugu stvar, jedno je za emocionalnu stabilnost, drugo za duhovnu, za psihičku, za fizičku i mentalnu (ako sam dobro zapamtio).

-Jel mogu ja taj krug sebi doma napravit u dvorištu?

-Možete.

-Jel bitna orijentacija kruga? Jel bitan materijal, što ako nemam kamenja toliko? Što ako je krug malo manji?

-Nije bitan materijal, krug može biti manji, a orijentacija svakog polja u odnosu na zemljine polove utječe na to koje polje je za kakav tip stabilnosti.

-Okej! A kako to sada koristim? Jel mogu isprobati to? Što trebam napraviti?

-Pa otiđite u neki krug koji želite, stanete unutra i meditirate. Tako ćete dobiti stabilnost u tom području duha koje trebate.

-Jel idete i vi u ta polja? Jeste isprobali to?

-Jesam, ja sam danas prije posla išla, jako dobro radi to. U svakom polju budem koliko mi treba i odmah mi bude bolje.

-Jel mogu ja odmah u centar? Ja bih odmah u centralno polje.

-Može, samo budite pažljivi. Jedan čovjek je jutros bio na tom polju i zavrtilo mu se malo, skoro je izgubio balans.

(Ovdje postajem jako entuzijastičan, jer centralno polje ima u sredini veći kamen na koji je potrebno stati)

-Super! Idem isprobati!

Dolazim u centralno polje, stajem na kamen, cura okida fotografiju, a ja stojim i odmah primjećujem nešto. Naime, kamen na kojem stojim se klima. Zapravo je prilično teško stajati na mjestu, jer se klima na dvije strane. Nije ni čudo da je netko izgubio balans i da mu se “zavrtilo u glavi”, kad se šugavi kamen klima!

Hvala lijepa, ajmo dalje.

Dolazimo do štanda na kojem se čita tarot. Sajamski popust od 50%! Nigdje nije izvješena cijena, samo postoji neki kamen na pultu oko kojeg je savijena novčanica od 500kn. Pitam ženu koliko stoji čitanje tarota, ona odgovara da je cijena s popustom 250kn, da je normalna cijena 500kn. Čeljust mi se otvara, pitam ju jel postoji popust za studente ili besplatna demonstracija, na što me žena vrlo brzo otkantava. Nije ni čudo. Za 10 minuta čitanja iz karata ona zaradi 500kn? Fina je to satnica! Odvjetnici bi se mogli posramiti.

Zadnji štand kojem prilazimo je pun orgonitnih piramida. Radiestezija. Za štandom je čovjek od 50ak godina, osječki naglasak.
Dobar dan! Što je ovo? Ovo su orgonitne piramide? Kako to funkcionira?

-Pa da, ove piramide se postave u prostoriju kako bi uklanjale negativnu energiju, djeluju pozitivno, itd….klasična priča.

-Dobro, kako da ja znam da je meni to potrebno? Može li se izmjeriti nekako ta energija?

-Može, naravno! (Ovdje čovjek vani rašlje. Rašlje su zasebne žice u obliku slova L koje se drže svaka u jednoj ruci te se njima šeće uokolo dok se one slobodno kreću. Jedna rašlja izgleda kao slovo L, drži se za kraći krak koji je umetnut u nešto nalik metalnoj slamki, tako da se ovaj veći krak slobodno kreće, odnosno vrti.)

-Dakle, onda ja ovako primim ove rašlje, prođem kroz prostoriju i kad se rašlje prekriže, znači da je ovdje čvor negativne energije! Moguće je da je zračenje negativne energije toliko jako da se rašlje prekriže okrenute ovako prema meni! Onda je to zračenje doista jako!

-Okej, zvuči interesantno, jel smijem ja možda primiti te rašlje i probati ih?

-Može, evo izvoli.

Primam te rašlje u ruke, primim za slamčice u koje su ubačeni kraći krakovi tih rašlji, te odmah shvaćam kako se ovi dugi krakovi jednostavno i lako okreću.
Imam pitanje jedno…..

Naime, primjetio sam da ako nagnem ruke prema van, ovaj veći kraj će gravitacija povući prema dole i rašlje će se odvojiti. Dokle god imam nagib ruku prema van, nema nikakve šanse da se rašlje zarotiraju prema unutra. S druge strane, ukoliko nagnem šake prema unutra, rašlje će se prekrižiti. Kako vi to radite, a da se to ne događa?

-Kakvo naginjanje šaka?!?! Nema toga! Ne naginjem ja ništa! Držim ovako ravno i onda kad se rašlje prekriže, znači da je to tu čvor!!!

-Pa dobro, ali slušajte…pitam vas, kako možete znati da nista slučajno nagnuli šake prema unutra pa da se rašlje zato ne križaju? Također, ako nagnete šake prema van, rašlje se neće NIKAD prekrižiti, bez obzira detektiraju li one neko zračenje ili ne…

-Ma nema naginjanja!! Ne radi se to tako!! Ne možeš ti to raditi! Nisi ti kvalificiran za to!!

(Ovdje vidim da čovjek možda nije baš najstabilniji kad ovako podiže ton i da čak i ovaj dosta oprezan pristup možda nije dobar. Pokušat ću drugačije)

-Dobro, a kako mogu postati kvalificiran za to?

-Pa treba ti se prvo izmjeriti radiestezijski potencijal! Da se vidi imaš li ti uopće potencijala za to!! Ne može to svatko raditi!

-Pa…jel mi možete vi to izmjeriti?

-Mogu!

-Pa hajmo onda!! (Yes, ipak sam ga dobio na suradnju)

-Skini sat, skini sve metalno sa sebe.

Super. Ovo je taj dio tog obaveznog folklora. Skidam sve metalno sa sebe i jedva čekam vidjeti što dalje.

-Ispruži mi ruku. Kako se zoveš? Kad si rođen?

(Ovdje on vadi visak i počne ga vrtiti iznad neke polukružne tablice)

Dajem mu ruku. Filip, 31.7.1985.

…dakle….imaš 150 jedinica!!

-Okej? Što to znači? Koja je referentna vrijednost?

-Pa prosječan čovjek ima 220 jedinica! Ti imaš nizak potencijal i ne možeš raditi mjerenja!

(Zašto me ovo nije iznenadilo?)

-Znaš, danas smo imali jednu djevojku, došla je mjeriti potencijal, imala je 10 000 jedinica!! Nevjerojatno nešto! Nismo mogli vjerovati! (on i njegova asistentica, koja se jednako čudila toj velikoj brojci)

Hmm, okej, valjda.

Ovdje uskače moja djevojka i inzistira da se i njoj napravi mjerenje potencijala.

-Skini sve metalno sa sebe, kako se zoveš, kad si rođena…..

……250 jedinica!

I dalje nije to puno, to je jedva malo više od prosjeka.

-A koliko vi imate jedinica? – pita ona

-pa…..između…..53 i 85……milijuna.

Tip je to rekao mrtav hladan, ja sam jedva suspregnuo svoj smijeh, cura to nije uspjela. Nakon što mu se nasmijala u facu, pitala ga je tko ga je tome naučio, koliko se dugo bavi time i ostale detalje.

-Pa već 30 godina, sâm sam se tome naučio, neke probleme sam riješio koje liječnici nisu uspjeli riješiti….
Okej, hvala lijepa, doviđenja.

Još malo šećemo po štandovima, ima tu svačega, od zanimljive prehrane, sjemenki raznoraznih, do terapije zvukom. Na ovom štandu ima brdo različitih bubnjeva, udaraljki i jedan veliki gong. Gong stoji sa strane, sami pogled na njega daje do znanja da je jako glasan. Pored gonga stoji veliki bat. Sve cure za štandom su zauzete posjetiocima.

Ovo je prvi put u životu da imam priliku tresnuti taj gong, a pitanje je kad će se ponovno pružiti prilika. Uzimam bat i odvalim u gong. Cijeli paviljon je odzvonio i dobio sam trenutnu pažnju svih ljudi unutra. Cure za štandom su počele vikati i požurila primiti gong kako bi ga utišale. Ispričao sam se, rekao da nisam mogao odoljeti i otišao. Ipak, takva terapija zvukom mi se činila nužnom da ju iskusim.

Summa summarum, isplatilo se posjetiti sajam. Bilo je tu mnogo interesantnih ali i potpuno znanstveno neutemeljenih budalaština, od homeopatije, viska, tarota, štogod vam pada na pamet. Nisam ih sve uspio u potpunosti istražiti jer su neki bili krcati ljudima i čekalo se na red, a na određene se jednostavno nije moglo bez plaćanja.
Bilo je i mnogo ljudi među kojima sam siguran da je bilo i skeptika poput mene, iako je sigurno bilo još više onih koji doista u ove stvari vjeruju.
Ljudi za štandovima, mislim da su neki najobičniji prevaranti koji jako fino zarađuju derajući ovce, dok neki drugi….jednostavno….stvarno u to što prodaju- vjeruju. Ne znam da li ih to opravdava.

Koliko god se veselim novom sajmu, toliko se i rastužujem znajući da se toliko novca i vremena poklanja takvim bezumnim budalaštinama bez ijednog znanstvenog temelja. Da, znanost nije svemoguća i ne objašnjava sve….ali je najbolje što imamo. Za razliku od svega ovog, ona doista radi.

Filip

Ovaj unos je objavljen u aktualno, alternativna medicina, kritičko razmišljanje i označen sa , , , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

5 odgovora na Dojmovi s Mystic sajma na Zagrebačkom Velesajmu

  1. Voltron napisao:

    Nisam skužio smisao članka 😦

  2. Fomenko napisao:

    Filipe stvarno me nasmijala tvoja expedicija…
    ima tu puno prevaranta i sajam podsjeca na sa druge sajmove korportizma (zdrastvo, gradevina itd,..) samo sto tu nema besplatnih uzoraka i slicno…
    ali isto tako sam bio skeptican i ja sam ali nakon nekog vremena i dubljeg istrazivanja nije da je bas sve bez veze..
    npr prije 20-30 godina kada si spomenuo cakre ,aure, energije, visoke vibracije itd svi su se smijali tome i ja sam 🙂
    danas mjerimo bio polja, aura se slika, u njemackoj se radiostezioloski zemlja prije gradena zgrada mjeri (imaju i oznake za zgradama) znaci neke stvari danas su mjerljive i ne treba bas sve odbacivati .Molio bi te da se zapitas koliko istinski doktora, zubara i ljecnika pomaze pacijentima a koliko svome djepu kroz tkz humano lijecenje a koliko imaju neuspjeha i krivih radnji i teza itd (farmaceutska mafijau tisucama postotka povecala prodaju zadnjih desetke godina i to je vidljivo i citko i dovoljno znanstveno da je i budali jasno o cemu je tu rijec)
    osobno sam iskusio Reiki incijaciju u 1. stupanj. OK mozda je to sve hipnoza samohipnoza ali sa zapadnim “dejlovanjem” ili nekim drugim znanstveno dokazanim nije se nista dogadalo a sa reiki energijama puno ali toliko polako i pomalo da su moji oko mene podsjecali koliko sam napredovao u nekim stvarima a u zdravlju ja najbolje znam i osijecam …
    Mene jako zalosti taj sajam jer i priroda sajma bi po meni trebala biti RAZMJENA ENERGIJA STVARI BEZ NOVACA I ZARADE u cilju poboljsanja nas samih i svijeta u kojem zivimo a ne osbnog djepa i jako sam zalostan zbog toga. U tebi ima razuma i i nteligencije i ja te molim da samo neke stvari dopustis s namjerom pozitivnom a ne s podsmjehom jer fine visoke vibracije su krhke i jako istovremeno. I jos nesto ako ides znanstveno pa poslusaj Kvantnu Mehaniku i Fiziku pa to je kao da citas najlude bajke i price i eto ti dokaza o svemu ovom sto si isao ispitivati na sajmu. Kvantan mehanika je jos luda ui nevjerovatnija od svega sto si viudio i cuo na sjamu :)))).
    Ti si detektirao lose ljude koji ima koliko i krivih stabla u sumi, malo je ispravih i svi smo na putu po meni na dizanju svijesti i gasenju nesvjesti.

    Veselo te pozdravljam 🙂

    Fomenko

    • Nikola napisao:

      npr prije 20-30 godina kada si spomenuo cakre ,aure, energije, visoke vibracije itd svi su se smijali tome i ja sam

      Svatko tko je proučavao te fenomene se danas smije još i više, jer je mnogostruko više literature koja jasno pokazuje nedostatak bilo kakvog efekta.

      danas mjerimo bio polja, aura se slika, u njemackoj se radiostezioloski zemlja prije gradena zgrada mjeri (imaju i oznake za zgradama) znaci neke stvari danas su mjerljive i ne treba bas sve odbacivati

      Radiestezija je apsolutno smiješna. Uostalom, napisao sam tekst: Hartmannovi čvorovi, podzemne vode, Neufert ili ‘Kakve gluposti uče (hrvatski) arhitekti?’
      Njena popularnost u Njemačkoj se može objasniti tek kulturološki, ne i znanstveno. Kao i s homeopatijom.

      Kvantan mehanika je jos luda ui nevjerovatnija od svega sto si viudio i cuo na sjamu :))))

      Da, ali kvantna mehanika je znanost koja se kontinuirano testira i falsificira unutar domene znanosti. Zato i jest fascinantno koliko je ‘čudna’. Nitko od šarlatana koje spominješ se nije u dobroj vjeri podvrgnuo znanstvenom procesu. Oni svoju istinu unaprijed znaju. Kao što je, čini se, znaš i ti.

Komentiraj